מוצרים איכותיים בהתאמה אישית

אצלנו תוכלו למצוא בגדי עבודה במגוון סוגים, צבעים ועיצובים. אנחנו מתמחים בייבוא וייצור של מדים ובגדים לתעשיות המזון, המדע, הבנייה ועוד. אנחנו מבצעים התאמה אישית לפי דרישת הלקוח ויכולים להציע גם קולקציית בגדים לעבודה שהם ייצוגיים ומתאימים גם למי שעומד מול הלקוח או עוסק בעבודה פרונטלית כזו או אחרת.
לצד מדים ובגדים, ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי עבודה שמתאימות לתעשיות שונות. הנעליים האיכותיות מובאות לארץ מאיטליה ומקומות נוספים ומתאימות לשימוש במגוון תעשיות ומפעלים. אנחנו יכולים לספק את הייעוץ המלא וההתאמה לצרכים המיוחדים של העובדים בכל חברה ומפעל.

מוצרי בטיחות נלווים

לצד בגדי עבודה ונעלי בטיחות, ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי בטיחות נלווים. ביניהם מסכות נשימה ממגוון סוגים שונים, אפודי מגן וביגוד זוהר בחושך להגנה על עובדים במהלך עבודה בחוץ, בסמוך לכבישים מסוכנים, אטמים ואוזניות להגנת האוזניים מפני רעשים חריגים ועבודה קבועה באיזורים מועדים לרעש, כפפות ועוד מגוון רחב של מוצרים רבים שיקלו על העבודה בסביבה בעייתית ויתנו למנהלי העבודה ומנהלי המפעל ראש שקט.
וורקר מציעים לכם את המגוון הרחב ביותר, המקצועי והאיכותי של מוצרי בטיחות, ביגוד והנהלה למפעלי מזון, תעשיות כבדות, מעבדות ביולוגיה וכימיה, מפעלי מדע ורפואה ועוד. אתם מוזמנים לקבל מאיתנו את הייעוץ המקיף, שנשען על שנים של ניסיון בתחום ולקבל את השקט הנפשי בכל הקשור להגנה על העובדים שלכם ולעבודה נכונה ובטוחה בסביבת העסק ומחוצה לו.

Print Friendly, PDF & Email
כל הזכויות שמורות לוורקר © 2024

לקבלת הצעת מחיר מהירה








    נגישות