נעלי טבחים
בבחירת כל נעל עבודה יש להשקיע מחשבה, ענף המזון הוא עבודה על הרגליים במשך שעות, הכנות, מלאים , ביצוע המנות ועוד הם בעמידה ממושכת.
לעבוד שעות בעמידה במטבח עם נעליים לא מתאימות בצורה מושלמת זה מעייף, לא פרקטי ויכול להיות מסוכן. לפעמיים יש נטייה לחשוב שנעלי ספורט במטבח הם פתרון טוב אך דבר זה אינו מומלץ. נעלי ספורט לא נועדו לעבודה בטבח ולא עונות על הצורך.
נעלי עבודה מתאימות הופכות את העבודה לנוחה ונעימה יותר. העייפות, כאבי הרגליים וסכנת החלקה פוחתים וכמובן ההנאה גדלה.
נעלי המטבח מתאימות לכלל בעלי התפקידים טבח, שף , עובדי ניקיון , מלצרים , ברמנים ועוד

 

 


נעלי עבודה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כללים לבחירת נעלי עבודה מתאימות
בחירת נעלי עבודה למטבח היא קודם כל בחירה בטיחותית. כאשר אנחנו עובדים במטבח אנחנו חשופים יותר לפציעות ופגיעות. מחבת שנופלת על הרגל, מכסה סיר חם וגדול, קצב עבודה מסחרר שגורם לנו לדרוך אחד על השני בעת תזוזה ממקום למקום ועוד הרבה מאד פעולות שאינן נעימות כל כך אבל מחייבות משנה זהירות. באמצעות נעלי בטיחות טובות שניתן למצוא היום במקומות שמשווקים נעלי עבודה למטבח אפשר להגן על העובדים וגם עלינו מתקלות חמורות יותר וחמורות פחות, מפציעות ומשאר מצבים לא נעימים.

כאשר אנחנו בוחרים נעלי עבודה למטבח חשוב מאד שנבחר נעלי עבודה בטוחות מאד. הנעליים צריכות להיות עמידות בפני נוזלים, שמנים ושאר חומרים שקיימים בכל מטבח. הן צריכות להיות עמידות ומגנות כלפי חוץ אך לא כבדות מדי על הרגל – זאת משום שבמטבח יש צורך בתנועה מתמדת ממקום למקום. בנוסף נעלי עבודה למטבח חייבות להיות יציבות על הרגל כדי למנוע התחלקות על נוזלים שנשפכים על הרצפה, שמנים ועוד חומרים שיכולים להביא לנפילות ומעידות. סוליות של נעל עבודה בטיחותית עשויות מחומרים היוצרים מקדם חיכוך גבוה להחלקה, עם תעלות וחריצים לניקוז נוזלים ואחיזה טובה למניעת החלקה.

כיום אפשר למצוא נעלי עבודה למטבח שהן לא רק נעלי בטיחות לכל דבר אלא גם מאפשרות לצוות העובדים ליצור מראה אחיד, שמבטא מקצוענות והקפדה על הפרטים הקטנים במסעדה. מסעדנים ובעלי מסעדות רבות חשבו בעבר שהעובדה שלא ניתן בדרך כלל לראות את הטבחים לא מחייבת אותם ליצור מראה אסתטי. חשוב לדעת שבכל המטבחים הגדולים בעולם ישנה הקפדה על בגדי עבודה מתאימים וכמובן על נעלי עבודה למטבח שמתאימות לכל הצרכים של העובדים.

Print Friendly, PDF & Email
כל הזכויות שמורות לוורקר © 2024

לקבלת הצעת מחיר מהירה








    נגישות