האם המחירים באתר כוללים מע"מ ?

כן, כל המחירים כוללים מע"מ אלא אם צוין מפורשות אחרת.

כיצד יחויב כרטיס האשראי שלי?

רק לאחר קבלת אישור סופי מחברת האשראי - יחויב כרטיסך עפ"י הסכום הנקוב בהזמנה.את החיוב תוכל לראות בפירוט דפי האשראי שלך.

כמה עולה משלוח?

משלוח חבילה ברכישה עד 300 ש"ח – עלות המשלוח: 35 ש"ח.

משלוח חבילה ברכישה מעל 300 ש"ח – חינם.

המשלוחים נעשים ע"י חברת שליחויות עד לבית הלקוח.

תוך כמה זמן אקבל את המשלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

זמן האספקה הינו עד 14 ימי עסקים לבית הלקוח/העסק דרך שירות חברת שליחויות .
במרבית המקרים זמן האספקה קצר הרבה יותר.

האם בטוח להזין את כרטיס האשראי שלי באתר?

בהחלט.
כל הנתונים שתזינו באתר זה יישארו חסויים לחלוטין ממש כמו בקניה רגילה.
אנחנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו. לכן גייסנו את המערכת הנחשבת הבטוחה ביותר pay pal על מנת להגן על סודיות המידע.
אם בכל זאת תעדיפו לבצע רכישה באתר אך מבלי למסור את פרטי כרטיס האשראי שלכם באינטרנט ,תוכלו להשאיר פרטים ואחד מנציגינו ישמח לחזור אליכם.

כיצד ניתן להחזיר/להחליף מוצר שרכשתי אונליין? איך זה מתבצע?

החזרת המוצר, החלפתו או קבלת זיכוי כספי תעשה בהתאם לאמור להלן:
* כנגד החזרת המוצר לאחת מחנויות וורקר (למעט בחנות הממוקמת בעיר באר שבע) בצירוף חשבונית, ובתנאי שלא נעשה כל שימוש בפריט ולא הוסרו תוויות הפריט.
* החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר. החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בחנויות וורקר(למעט בחנות הממוקמת בעיר באר שבע), בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת ברשת וורקר, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימוש.

* חשוב מאוד-במידה ואתם מעוניינים בהחלפת מידה של המוצר שהזמנתם, מומלץ ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו ולוודא שהמידה שאתם צריכים נמצאת במלאי בחנות. במידה ולא , נדאג להזמין לכם את המידה הרצויה לסניף הקרוב לביתכם.
טלפון שירות לקוחות : 072-3303298

האם ניתן לבטל עסקה שנעשתה באתר?

ביטול עסקת הרכישה על ידי המשתמש
א) על ביצוע ההזמנה וביטולה יחול הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") לחלופין, יוכל הלקוח להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי.
ב) ביטול מהיר- ביטול תוך פרק זמן מיידי (מקסימום שעה) ובטרם נשלח הפריט ייעשה באמצעות פנייה ישירה לשירות הלקוחות של החברה בטלפון:072-3303298 .
בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו, לרבות בגין דמי המשלוח, במידה ונגבו).ביטול העסקה לאחר קבלת הפריט בידי המשתמש, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט ובתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש.
ג) ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת הפריט לאחת מחנויות וורקר לפי בחירתו למעט בחנות הממוקמת בעיר באר שבע. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו).
ד) ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות וורקר, למעט בחנות הממוקמת בבאר שבע.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

בשלב זה לא ניתן , בקרוב נוכל לאשר גם רכישה באתר בתשלומים .

האם ניתן לאסוף עצמאית את המוצר שהזמנתי באתר?

לא.
הזמנות מהאתר אינטרנט נשלחות לבית הלקוח ע"י שליח בלבד.

האם שירות המשלוחים מגיע לכל אזורי הארץ?

אנו מבצעים משלוחים בכל הארץ עד בית הלקוח,למעט ישובים מרוחקים ומבודדים.
לצפייה ברשימת היישובים אליהם מגיעה חברת השילוח:
http://www.orian.com/OrianSearchServices/

האם ניתן לספק את המוצר הנרכש לכתובת בחו"ל?

לא

האם אני מקבל אישור על ההזמנה שביצעתי?

אכן, לאחר אישור ההזמנה תישלח הודעה לכתובת המייל שצוינה בהזמנה המפרט את זמן האספקה ומספר ההזמנה.

כיצד ניתן להתחבר לאתר?

ניתן להירשם ולהתחבר לאתר באמצעות כתובת מייל ,שם פרטי,שם משפחה וטלפון.
ההתחברות נעשת דרך לחצן "התחברות" בראש עמוד הבית בצד ימין למעלה.

שכחתי את הסיסמה, מה לעשות?

ניתן לשחזר סיסמה בכל עת.
יש להיכנס ל"התחברות" בראש עמוד הבית בצד ימין למעלה
לאחר כניסה לעמוד "התחברות", בצד ימין של העמוד יופיע כפתור "שכחתי סיסמא".
לאחר הקלקה על "שכחתי סיסמה" , יש להזין את שם המשתמש או כתובת הדואר אלקטרוני.
הודעת איפוס תשלח לכתובת זו.
מייל לשחזור סיסמה יגיע לכתובת המייל שהזנת.
(במידה והמייל לא מגיע לתיבת הדואר שלך, כדאי לבדוק בתיבת הספאם/דואר זבל).
בהצלחה!

האם חייבים לפתוח חשבון באתר על מנת להזמין מוצרים?

לא. ניתן לקנות באתר כאורח. אבל, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. לא.ניתן לקנות באתר כאורח. אבל, אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור את הכתובות שלכם למשלוח, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים ובמבצעים.

כיצד ניתן לקבל עדכונים על מבצעים/הטבות?

לקבלת עדכונים על מבצעים והטבות ניתן ומומלץ להצטרף ל"מועדון הלקוחות" של WORKER (בתחתית עמוד הבית באתר ).

כתובת הדוא"ל/מספר הטלפון שלי השתנה. כיצד ניתן לעדכן את הפרטים שלי באתר?

ניתן לעדכן את פרטיך האישיים בכל עת באזור האישי שלך. הכניסה תתבצע דרך כפתור "החשבון שלי" בראש העמוד בצד ימין, לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "מידע אישי" ולעדכן את הפרטים.

כיצד ניתן לקבל מידע כללי על WORKER?

מידע כללי על WORKER ניתן לקרוא בעמוד אודות באתר.

היכן ניתן לראות את המבצעים של האתר?

בעמוד מבצעים .
בנוסף- על מוצר במבצע, יופיע מחיר המבצע על המוצר.

איך ניתן לחפש מוצר באתר?

באפשרותך לחפש מוצר בשדה החיפוש שנמצא באתר מצד ימין.
בנוסף, באפשרותך לשוטט בין הקטגוריות השונות באתר ולצפות במגוון המוצרים שאנו מציעים.
את המוצרים ניתן לסנן על פי סוג מוצר, מידה, תחום עיסוק, עונה וכו'.

קיבלתי הודעת שגיאה על כך שלא אושר התשלום. מה קרה?

ייתכן והעסקה לא אושרה עי חברת האשראי, או שאחד מהנתונים שהכנסת שגוי, לפניות ובירורים ניתן להשאיר הודעה ב- טופס "צור קשר" או לפנות לשירות לקוחות בטלפון: 072-3303298(ימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:30)

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמת אבטחה גבוהה. אנו שומרים את פרטיך ואת פרטי כרטיס האשראי שלך בצורה מוצפנת ובסודיות, ומתחייבים שלא למסור אותם לאיש. אנו ממליצים לך לשמור את שם המשתמש וסיסמתך בסודיות ולא להעבירה לאיש.

כל הזכויות שמורות לוורקר © 2019

לקבלת הצעת מחיר מהירה








נגישות