משלוח חינם ברכישה מעל 299 ₪

הלבוש הייצוגי מה המשמעות שלו ?
ראו למשל מה קרה בחברת "אגד" בעשור האחרון. הנהגים של פעם לבשו מה שרצו, כולל מכנסיים קצרים וסנדלים בעת ששירתו מאות ואלפי נוסעים ביום.

היום זה כבר לא נראה מוזר לראות נהג לובש חולצה מכופתרת וייצוגית עם עניבה (סטייל עורך דין) ולוגו רקום של "אגד".
מה השתנה? התפיסה שאי אפשר לשווק חברה רק דרך פרסומות יפות בטלוויזיה, אלא צריך לתת תחושת שייכות מלמטה, דרך העובדים עצמם.
הופעה אחידה הכוללת בגדי עבודה זהים וממותגים תורמת רבות לתחושת השייכות ולזהות המותגית של הארגון ,הן בעיני העובדים והן בעיני המתבונן מבחוץ.
אפילו עובדי חלק מהבנקים נדרשים לבוא בהופעה מוקפדת לפי קוד לבוש שהבנק מכתיב.
לא רחוק היום בו כל בנק ייוחד בלבוש בצבע אחיד, על מנת שגם העובד וגם הלקוח יחושו את השייכות שהבנק מנסה למכור דרך מסעות הפרסום הרבים שלו.
גם עובדי הייצור "הפשוטים" הם חלק מהזהות של הארגון, למרות שלרוב הם נחבאים מאחורי קווי הייצור והמכונות.
בהרבה פעמים משתמשים בהדפסה על חולצות עבודה כחולות הכוללת את לוגו החברה, או מעיל מודפס בחורף, נותנים לעובד תחושה של חלק מקואופרטיב, חלק מקבוצה אליה הוא רוצה להשתייך.
פרט לכך, הופעה אחידה הכוללת בגדי עבודה ונעלי עבודה או נעלי בטיחות, חוסכת זמן רב והתלבטויות לא מעטות כל בוקר מה ללבוש.
דמיינו את נציג חברת המים המינרליים מגיע אליכם להחליף כד מים – ייתכן שתזהו ותבטחו בו אם יבוא ללא הסרבל הכחול המוכר?
בכל תחנת דלק אתם פוגשים מתדלקים ומוכרים הלבושים בבגדי עבודה הנושאים את לוגו החברה שלהם. מישהו יכול לדמיין אחרת?
כל עובדי רשת ארומה בארץ ובעולם לבושים אותו דבר' כך גם במקדונלד'ס ובבורגראנץ'.
ראיתם פעם מישהו מהם ללא הביגוד הממותג?

לסיכום,

בעשור האחרון במיוחד מבינים יותר מנכ"לים ומנהלי מפעלים שביגוד ייצוגי ואחיד אינו רק דבר נוח לעובדים,
אלא תורם רבות לזהות התאגידית, הן לעובד עצמו ולגאוותו והן ללקוח הצורך שירותים ומוצרים מאותה חברה.
חברת וורקר מספקת פתרונות של בגדי עבודה מקצועיים וייצוגיים לכל ענפי המשק קרוב ל-30 שנה.
ארגונים רבים לובשים את מיטב הקולקציה המגוונת שמציעה "וורקר" וחלקם גם נועלים נעלי בטיחות מקצועיות שהחברה מייבאת מאיטליה.

כל הזכויות שמורות לוורקר © 2024

לקבלת הצעת מחיר מהירה








    נגישות